Aktualności

Nowe zasady wnoszenia opłat na rachunki bankowe ZUT w Szczecinie 15.10.2014 15:09

Uprzejmie informujemy o nadaniu wszystkim studentom nowych indywidualnych numerów kont bankowych do wnoszenia opłat m.in. semestralnych za studia, za powtarzanie zajęć dydaktycznych, za wydanie dyplomu, za elektroniczną legitymację itp. (dotychczasowe numery kont bankowych tracą ważność).. Nowe numery kont dostępne są po zalogowaniu się do systemu Wirtualna Uczelnia (e-dziekanat) www.zut.edu.pl/WU/Uwaga! Przed pierwszym logowaniem do systemu WU należy ze względów bezpieczeństwa zmienić hasło dostępu do konta studenta poprzez stronę www.zut.edu.pl/zh/ W przypadku problemów z logowaniem prosimy o kontakt z Sekcją Informatyczną Wydziału +48 91 449 4308Jednocześnie informujemy, że zgodnie z nowym Zarządzeniem Rektora ZUT w Szczecinie w sprawie szczegółowych zasad pobierania opłat za świadczone usługi edukacyjne z dnia 22 września 2014 r. opłaty semestralne za studia powinny być wnoszone przez studentów studiów niestacjonarnych I i II stopnia:

  1. w trzech jednakowych ratach – do 15 listopada, 15 grudnia i 15 stycznia – za semestr zimowy oraz w trzech jednakowych ratach do 15 kwietnia, 15 maja i 15 czerwca – za semestr letni;
  2. jednorazowo do 15 listopada – za semestr zimowy oraz do 15 kwietnia – za semestr letni

W przypadku opłat wniesionych po wskazanych wyżej terminach Uczelnia będzie naliczać odsetki ustawowe.